Home » Managed Services

Standaard of aangepast op maat van uw specifieke noden

Interesse in onze Managed Services?Maak vrijblijvend een afspraak!

Een waaier van Managed Services

Als Proximus klant bieden wij u een waaier van Managed Services aan voor het beheer van uw mobile telecom dossier, standaard of aangepast op maat van uw specifieke noden (tailor made).

Uw Accountmanager geeft u telecom advies en bepaalt samen met u de mobiele strategie van uw bedrijf.

Zo kunnen wij volgende diensten aanbieden voor het beheer van de volledige life cycle van uw hardware en mobiele telecom noden (voice en data).

Aankoop van toestellen en accessoires kan:

  • via een klassieke bestelling
  • via uw Accountmanager/Sales Support medewerker
  • via onze algemene of een gepersonaliseerde webshop
  • via ons Mobile Fleet Management platform (MFM)

Logistiek team

Ons logistiek team zorgt voor een vlekkeloze levering en dienst na-verkoop (vervangtoestel).

Uw Accountmanager en Sales Support medewerker staan tevens in voor het beheren van uw Proximus Simkaarten ((de)activering tariefplannen en opties, levering Simkaarten, trouble shooting bij defect, verlies en diefstal, …).